رسیدگی به شکایات مشتریان
در کالکشن فریبا توکلی رضایت شما اولویت ماست. اگر تجربه ای ناخوشایند داشته اید، محصولی مشکل دارد یا خدمات ما مطابق انتظار شما نبوده است، میتوانید شکایات خود را ثبت کنید.
با شماره تماس/ایمیل ما در ارتباط باشید.
تیم پشتیبانی ما حداکثر ظرف 48 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.
ما متعهدیم که شکایات را بررسی کرده و راه حل مناسب را ارائه دهیم.
هدف ما این است که تجربه خرید شما همیشه ساده، مطمئن و رضایت بخش باشد. صدای شما برای ما اهمیت دارد و ما همواره در تلاشیم تا خدمات و محصولات خود را بهبود ببخشیم.